Bismillah

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

Syukur kepada Allah atas keizinan serta qurnia dariNya yang telah memberi peluang kepada saya untuk melakarkan sebuah lagi usaha kerdil dari saya untuk memperjuangkan Islam selagi hayat masih ada.

InshaAllah, kehadiran LASKAR MENTARI adalah sebagai sajian motivasi buat para da’ie sekalian. Berada di jalan dakwah, meletakkan kita pada posisi yang tidak mudah dan penuh cabaran. Saya melihat banyak blog-blog fikrah dan islami yang bercambah di alam maya tetapi kekurangan blog-blog yang menghidangkan motivasi dan cerita-cerita hati untuk tatapan dan renungan para da’ie. Kita tidak pernah menafikan kemanusiaan serta fitrah kita yang memerlukan sokongan dan semangat terutama dalam melalui waktu-waktu yang sukar dalam kehidupan kita.

Maka untuk itu, InshaAllah, saya benar-benar berdoa kepada Allah dan sungguh-sungguh berharap agar kehadiran LASKAR MENTARI ini dapat membantu satu sisi dari perjuangan kita menyampaikan Islam kepada dunia sehingga menjadilah agama itu untuk Allah semata-mata. Dan saya juga berdoa semoga kalian beroleh manfaat serta kekuatan dari sedikit usaha yang saya laburkan di sini. Semoga dengan usaha inilah, kita dapat bertemu di syurga dan berjabat salam di syurga nanti. InshaAllah.

Dengan nama Allah, ku mulakanmu wahai LASKAR MENTARI

Leave a Reply

